Sunday, November 19, 2006

Alla vi, längtar efter sommaren...

Sommaren känns lååångt borta nu, men drömma kan man ju... Om kommande renoveringar... Egentligen har vi tänkt att sätta upp nya panelen på huset härnäst, men på grund av att vi får in vatten i källaren måste vi bygga verandan först. Inte för att jag har något emot att få en stor och härlig veranda dock, men ändå *ler*...

Efter att jag sett "Extreme home makeover" häromdagen, där de gjorde en fantastiskt vacker lampa i koppar, är jag så sugen på en egen "porch lamp" (eller vad det nu kan tänkas heta och stavas...). Kikade på denna på
www.kulturjern.se.

Den är jättevacker tycker jag! Fast än hellre skulle jag vilja ha en i kopparplåt, synd att jag inte känner någon plåtslagare... Är det någon som har fler idéer på lampor så tar jag gärna emot inspiration och tips!

No comments: