Wednesday, November 1, 2006

Vinterns framsida

Om jag svor åt snön igår när jag skottade så var det helt tvärtom idag. Det har varit klart väder och sol hela dagen, och på eftermiddagen när solen stod lågt tog vi en promenad med barnvagnen. Det var bara sååå vackert! Snöklädda åkrar där snön blåst så att man såg de olika snöskikten, och så solen som gnistrade i snökristallerna. Jag borde haft kameran med mig. Men å andra sidan är det svårt att fånga något så vackert, det måste upplevas.


Här ser du en del av vår nystängda gärdesgård. Den här sträckan blev färdig dagen före snöfallet. Tyvärr hann inte allt bli klart, så jag hoppas at snön försvinner snart snart så vi slipper vänta ända till våren med att bli klara. Visst blir den fiiiin!? Observera att det inte är vårt hus som syns i bakgrunden, det är grannens 50-talsvilla.

3 comments:

Anonymous said...

jamen hurra, nu verkar ju kommentarer funka ;)

Anonymous said...

Amen ååå hur jäkla avis är jag inte på gärdesgården då....suck om man hade råd med en sådan. Jag skulle vilja byta ut vår fula häck mot en sån och sen sätta klematis med jämna mellanrum längsmed som kan klättra på den på sommaren. Vi har så på vårt fula staket uppe vid huset så man inte ska se de fula plankorna ;)
Grymt avis.

Majsan said...

Vilken bra idé med clematis, tusen tack tjejan! Det hade jag aldrig kommit underfund med själv.